RÈGIM INTERN AMPA


REGLAMENT DE RÈGIM INTERN DE L’ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES DEL CENTRE D’EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA GUILLEM FORTUNY


TÍTOL PRELIMINAR.  DE L'ÀMBIT D'APLICACIÓ I PRINCIPIS GENERALS.
Aquest reglament d'Organització i Règim Interior, estableix les normes de règim interior per les quals ha de regir-se l'Associació de Pares i Mares de l' Escola Guillem Fortuny de Cambrils (d’ara endavant AMPA).
Aquestes normes defineixen els requisits de funcionament intern, tant per als seus associats com per als seus diferents òrgans, i comissions que componguin l'Associació.
Aquest Reglament entra en vigor el mateix dia de la seva aprovació per l'Assemblea General Extraordinària, celebrada per a tal efecte i per temps indefinit.
Aquest Reglament d'Organització i Règim Interior, pot ser revisat o modificat, a proposta de 2/3 de la Junta directiva o d'almenys un 25% dels socis, havent de ser sotmesos a l'aprovació de la Assemblea General Extraordinària celebrada a tal efecte, i obtenir el vot favorable de la majoria absoluta dels socis presents i representats, en tractar-se d'una competència exclusiva de l'Assemblea General Extraordinària i ser una norma de rang reglamentari.

TÍTOL I. COMUNICACIÓ AMB L'ASSOCIACIÓ
Art. 1.- Per facilitar la comunicació existeixen tres canals:
a)       Els membres que formin la Junta Directiva i/o les Comissions, a què es podran dirigir per a qualsevol dubte o suggeriment.
b)       Bústia de l' AMPA en el col·legi, situat en l'entrada del Col·legi.
c)       Adreça electrònica AMPA: el que a aquest efecte s'estableixi en cada moment.
Art. 2.- En qualsevol cas, les queixes, dubtes o suggeriments sempre hauran de formalitzar-se per escrit dirigit a l'AMPA. Es comunicarà al soci que hagi transmès el seu parer el resultat de la gestió realitzada per l'AMPA pel mitjà que es consideri més convenient segons el cas (telèfon, correu electrònic, sms, watssap, escrit, etc..).
TÍTOL II. SOCIS DE L'AMPA.
Art. 3. – Adquisició de la condició de soci.
Tindran la condició de soci/sòcia de l'AMPA totes les persones que compleixin les condicions recollides en l'art. 6 dels Estatuts: “ser pare, mare o representant legal dels alumnes matriculats en el Centre, que manifestin la seva voluntat de pertànyer com a tal a l'entitat, contribuint al seu sosteniment amb les quotes i derrames que s'estableixin”.
La qualitat d'associat s'adquirirà voluntàriament, amb prèvia sol·licitud de l'interessat per escrit mitjançant el formulari que a aquest efecte s'acordi per la Junta Directiva, que haurà de formalitzar-se cada inici de curs escolar.
La sol·licitud també podrà fer-se mitjançant adhesió en el procés de matriculació del Col·legi a través del formulari que es faciliti a aquest efecte.
Per acord d'admissió de la Junta Directiva s'admetrà al nou soci/a sempre que el sol·licitant reuneixi els requisits següents:
1.       Que sigui pare, mare o tutor d'alumne matriculat en aquest Centre
2.       Que es comprometi a abonar la quota anual corresponent, del qual import serà acordat per la Junta Directiva.
Les sol·licituds d'incorporació seran denegades per acord de la Junta Directiva en els següents casos:
a)       Quan la sol·licitud d'ingrés present defectes formals i ofereixi dubtes sobre la seva legitimitat i no s'hagi complementat o solucionat en el termini assenyalat a l'efecte, que no podrà ser superior a 5 dies.
b)       Quan li consti a l'AMPA, o tingui sospites, que l'interessat hagués estat condemnat per Sentència ferma que en el moment de la seva incorporació a l'Associació que li inhabiliti per a l'exercici de la pàtria potestat, per a la qual cosa l’AMPA podrà sol·licitar-li que acrediti la rehabilitació de la pàtria potestat.
c)       Quan l'interessat hagués estat sancionat amb la pèrdua definitiva de la condició de soci.
d)       Si l'interessat té deutes pendents amb l'AMPA per exercicis anteriors.
e)       Si no ha abonat la quota anual durant el termini que a aquest efecte se li ha concedit, que no podrà ser inferior a 5 dies.

Art. 4. – La condició de soci/a.

La condició de soci/a es reconeix de forma individual, pel mer fet de ser pare/mare/tutor legal del/els menor/és. Per bé que, les quotes anuals de subscripció a l'AMPA i les derrames que s’acordin  s'abonaran de forma única per unitat familiar, i no per membres de la mateixa.

En cas de famílies monoparentals per separació de fet o divorci dels progenitors, la quota serà abonada per aquell que subscrigui en primer lloc la sol·licitud de ser membre de l'AMPA, i en cas de coincidència, aquell pare/mare/tutor que s'adreci a l'AMPA en primer lloc per sol·licitar qualsevol subscripció o benefici dels serveis que pugui oferir l'AMPA (acollida, activitats, etc..). Si fins i tot així persisteix la coincidència, es posarà de manifest a la família perquè esculli qui vulgui que consti com a soci/a.

En cas de formalitzar-se algun tipus de carnet identificatiu de la condició de soci de l'AMPA, es tindrà dret al mateix de forma col·lectiva (1 per família) i en el cas de les famílies monoparentals o separats/divorciats es facilitarà el carnet a cada pare/mare, prèvia acreditació de la seva situació de progenitor custodi i/o no custodio si és el cas.

La pèrdua del carnet de l'AMPA comportarà abonar les despeses d'expedició d'un altre nou.

Serà obligació del soci/a comunicar els canvis produïts en les dades reflectides en el formulari d'inscripció de l'AMPA subscrit, així com l'eventual baixa en la condició d'associat/a. Mentre no s'indiqui el contrari, a l'inici del curs escolar la renovació de la condició d'associat es farà de manera automàtica en cas d'estar domiciliada la quota pertinent.
Els drets i obligacions dels socis/as són els recollits a aquest efecte en els Estatuts.
No es tindrà dret a vot en cap Assemblea General en cas de, tot i d'estar al corrent de quotes anuals, no estar al corrent de derrames, activitats o serveis d'exercicis anteriors.
La condició de soci es perdrà pels motius previstos en l'art. 9 dels Estatuts, així com conseqüència de sanció, d'acord amb el previst a aquest efecte en el procediment sancionador.

TÍTOL IV.- PAGAMENT DE LA QUOTA ANUAL, ACTIVITATS I SERVEIS
Art. 5. El pagament de la quota anual de soci/a, activitats i serveis.
El pagament de la quota anual es farà com a màxim abans del 02 d'octubre, mitjançant ingrés bancari o transferència en qualsevol cas. Es podrà acordar amb el soci/a girar rebuts contra el compte corrent a aquest efecte facilitat en la seva sol·licitud d'associació a l'AMPA.
La Junta Directiva podrà acordar uns altres mitjans de pagament, com ara el pagament mitjançant targeta bancària, Paypal, i qualssevol altres que comportin major comoditat.
El pagament de les activitats i serveis oferts per l'AMPA s'abonarà dins les dates a aquest efecte establertes. Excepte acord de pagament fraccionat, en aquest cas s'estarà a tal acord. En qualsevol cas, haurà de regularitzar-se la situació com a màxim abans del dia 02 de març.
Qualsevol acord de pagament ajornat o fraccionat haurà de formalitzar-se en qualsevol cas per escrit, fent-se constar els terminis i quanties de pagament i haurà de ser aprovat per la Junta.
L'impagament de les activitats i serveis a què s'hagi subscrit el soci/a implicarà la pèrdua del dret a gaudir-ne. A aquest efecte, es concedirà al soci/a un termini per a la seva regularització, que no podrà ser superior a 5 dies, transcorreguts els quals se li donarà de baixa en l’activitat o servei. En tot cas, l'AMPA podrà procedir a la reclamació del seu import en cas d'haver-se gaudit de l'activitat o servei corresponent.
La devolució del rebut domiciliat comportarà l'abonament a l'AMPA de les despeses bancàries de devolució.
El cessament com membre de l'AMPA, no donarà dret a la devolució de la quota satisfeta.
Art. 6. - El resguard d'abonament en l'entitat bancària, o transferència si és el cas, acredita el pagament de la quota, derrama, activitat o servei subscrit, donant el dret a l'assistència i vot en les Assemblees i altres convocatòries de l'AMPA. En el rebut ha de figurar el nom i cognoms de l'associat/a, tenint com validesa un curs escolar.
El pagament de la quota també donarà dret a optar per les activitats i serveis oferts per l'AMPA al preu que així es fixi per als/les associats/as, que podrà ser diferent per als no associats/as en cas d'oferir-se'ls també.
Art. 7. – És obligació del soci/a, comunicar qualsevol canvi de compte bancari, o intenció de no pertànyer a l'AMPA abans de l'avís de càrrec del rebut, per tal d'evitar la devolució de rebuts domiciliats.

TÍTOL IV.-  LA JUNTA DIRECTIVA
Art. 8.- La Junta Directiva està composta pels membres que es recullen en l'art. 10 dels Estatuts.
Art. 9.- La presència dels membres de la Junta Directiva a les reunions a què són convocats, són de compliment obligat, si en el cas de no poder acudir deuran informar al secretari o al president de la seva absència per a la seva constància.
Art. 10.- L'absència per part del membre de la Junta Directiva a més de 5 reunions, serà motiu suficient per ser retirat de la mateixa, deixant el seu càrrec a disposició de la Junta Directiva per ser cobert per un/a altre/a soci/a que prèviament hagi presentat candidatura.
Art. 11. - Es convocaran noves eleccions si dimiteix el president; igualment si dimiteix el 50% o més de la Junta Directiva. Si algun membre de la Junta Directiva cessa abans de la terminació del seu mandat per motius de força major, el lloc el cobrirà en funcions un altre membre de la Junta Directiva fins que se celebrin les eleccions.
Art. 12. - Les reunions de la Junta Directiva es faran amb la periodicitat necessària per mantenir els comptes al dia i coordinar totes les funcions i gestions que necessita dur a terme l'associació, i almenys una vegada al mes.
Els membres de les comissions de treball que s'estableixin per al millor funcionament de l'AMPA hauran d'acudir a les reunions de la Junta Directiva, si fossin convocats, per informar dels assumptes que els competeixin.  L'absència durant 3 o més convocatòries podrà comportar que la Junta Directiva acordi el cessament del càrrec en aquesta Comissió i l'assumeixi una altra persona que s'ofereixi per al mateix, i que sigui acceptada per la Junta Directiva.
Art. 13. - La Junta Directiva sortint es compromet a l'entrega dels Llibres de control de l'Associació, degudament llocs al dia, a la Junta Directiva entrant després d'un procés electoral. Així mateix, es compromet a informar sobre els projectes pendents o en procés. Cedirà també les dades de control sobre el compte de correu electrònic i la pàgina web de l'Associació i procedirà del mateixa manera quant afecti a la documentació pròpia de l'Associació.
Article 14.- Durada del mandat i causes del cessament.
1.- Tots els nomenaments dels membres de la Junta Directiva tindran un període de mandat de DOS anys de durada, podent ser reelegits sense limitació.
2.- Els membres de la Junta Directiva cessaran per les causes següents:
                a) Expiració o terme del termini per a què van anar escollits.
                b) Renúncia de l'interessat.
                c) Sanció disciplinària ferm per manca greu o molt greu.
                d) Pèrdua de les condicions d'elegibilitat previstes en els Estatuts.
                e) Pèrdua de la condició de soci/a de l'Associació.
                f)  Tenir deutes pendents amb l'Associació per exercicis anteriors.
3.- En cas que es produeixin vacants en la Junta Directiva, la pròpia Junta designarà el substitut, amb caràcter d'interinitat, fins que es verifiqui la convocatòria de noves eleccions. Al cobrir-se qualsevol d'aquests càrrecs en els supòsits referits, la durada dels mateixos assolirà només fins al proper període electoral. No obstant això, es donarà coneixement d'això en la propera Assemblea que se celebri, a fi que sigui ratificat el nomenament per l'Assemblea.
Article 15.- Vot per representació.
Els/Les socis/es podran conferir la seva representació per escrit a favor d'un/a altre/a membre de l'Associació, sense que cap associat/da pugui exercir més de 10 representacions. Aquestes representacions hauran d'estar en poder del Secretari de la Junta Electoral abans de l'inici de la votació.

TÍTOL V.-  ACTIVITATS EXTRAESCOLARS.
Art. 16. - Hauran de complir-se com norma general, els següents apartats:
a)    El/La professor/a començarà les seves classes puntualment, havent de ser puntuals també els/les alumnes.
b)    L'abonament de l'activitat haurà de fer-se en la forma a aquest efecte establerta prèviament per la Junta Directiva, i en qualsevol cas en la forma que es reflecteix en el full d'inscripció a la mateixa.
c)    Les baixes es comunicaran a l'AMPA amb 15 dies d'antelació i no donaran dret a devolució de l'import de l'activitat, ni de la part proporcional. El soci/a podrà optar per un canvi d'activitat si fos possible, sense dret a reembors de la diferència de preu si la nova és més barata, i havent d'abonar la diferència en cas que la nova activitat tingui un preu superior al de què s'ha causat baixa.
En qualsevol cas, la Junta valorarà i aprovarà la devolució de les quantitats abonades tenint en compte el cas concret.
d)    El no compliment d'alguna de les obligacions anteriors, donarà lloc a l'alliberament de la plaça, disposant la Junta Directiva de la mateixa, segons el seu criteri.
e)    No s'admetran devolucions una vegada formalitzada la reserva.
f)     Aquells menors que durant el temps que dura el servei pateixin algun tipus d'accident o malaltia,  seran avisats els seus pares per telèfon pel monitor/a perquè tinguin coneixement del què ha passat i actuïn en conseqüència. En cas que l'accident fos de gravetat, s'avisaria immediatament al 112 perquè vingués una ambulància a recollir-ho. A aquest efecte, es farà signar una autorització dels pares.
g) S’anul·larà l’activitat en cas que no hi hagi suficient nombre d’alumnes per portar-la a terme. A aquest efecte, el mínim d’alumnes necessari es comunicarà als socis/es quan s’ofereixi l’activitat. La Junta Directiva podrà, no obstant, valorar la continuïtat de l’activitat ateses les circumstàncies, prèvia sol·licitud de les famílies inscrites.
h) Els descomptes en el preu de les activitats per famílies nombroses, monoparentals i altres circumstàncies, serà acordat per la Junta Directiva atesa la situació econòmica de l’AMPA en cada cas.
Art. 17.- Mal comportament dels menors en les activitats.
El mal comportament dels menors que impliqui una dificultat en el desenvolupament de l'activitat podrà originar que de forma cautelar se li suspengui del gaudi de la mateixa, fins que per la Junta Directiva de l'AMPA acordi alguna de les següents mesures:
a)       Expulsió temporal de l'activitat pel període que a aquest efecte es determini
b)       Expulsió definitiva de l'activitat
c)       Adaptació o modificació del desenvolupament de l'activitat, amb el consentiment del professor/a.
En qualsevol cas, amb caràcter previ a l'adopció de tals mesures es farà una reunió amb la família i el/la professor/a.
L'avís a la família amb almenys tres notes del professor/a es considerarà mal comportament.

TÍTOL VI.- RÈGIM DISCIPLINARI: INFRACCIONS, SANCIONS I PROCEDIMENT
Article 18.- Infraccions.
Totes aquelles actuacions dels socis/es o membres de la Junta Directiva, que perjudiquin o obstaculitzin la consecució de les fins de l'associació seran sancionables. En especial les següents:
a)            Conductes contràries a les disposicions estatutàries i/o reglamentàries de l'Associació.
b)            Quan deliberadament la persona associada impedeixi o posi obstacles al compliment dels fins socials, o el funcionament dels òrgans de govern i representació de l'Associació.
c)            La falta al respecte a qualsevol dels associat/es, i en especial al President/a, Vicepresident/a, Secretari/a, Tresorer/a, Vocals, o qualsevol altre membre de l'Associació.
d)            La comissió d'accions de les que se’n pugui derivar qualsevol tipus d'il·lícit civil o penal en què es pugui veure implicada l'Associació.
e)            L'incompliment dels acords vàlidament adoptats pels òrgans de l'associació.
f)             La protesta o actuacions ofensives que impedeixin la celebració de les Assemblees o les reunions de la Junta Directiva.
g)            Participar, formular o escriure, mitjançant qualsevol mitjà de comunicació social, manifestacions que perjudiquin de forma molt greu la imatge de l'associació.
h)            La usurpació il·legítima d'atribucions, competències, o decisions respecte les activitats de l'associació sense comptar amb la preceptiva autorització de l'òrgan competent de l'entitat.
i)             Agredir, amenaçar o insultar greument a qualsevol associat.
j)             La inducció, plenament provada, respecte qualsevol soci/a en la comissió de conducta sancionable en aquest capítol.
k)            Qualsevol altra conducta les conseqüències físiques, morals o econòmiques de la qual, siguin considerada com perjudicial als interessos de l'Associació. Així com el maltractament als béns mobles o immobles de l'Associació.
l)             El falsejament o inexactitud greu de la documentació que fora requerida per la Junta Directiva a qualsevol membre de l’Associació per al desenvolupament de les seves funcions i activitats, així com  l'ocultació o simulació de dades que la Junta hagi de conèixer per a l'exercici de les seves funcions.
m)           En general, les conductes contràries al bon ordre social, o que facin indigne/a l'associat/a de seguir pertanyent a l'Associació.
Article 19.- Infraccions d'especial aplicació als membres de la Junta Directiva.
Sense perjudici de les conductes descrites anteriorment, constituiran conductes sancionables aplicables a qualsevol membre de la Junta directiva, les següents:
1.- La no convocatòria en els terminis i condicions legals, de forma sistemàtica i reiterada, dels òrgans de l'Associació. A aquest efecte, es considerarà reiteració a partir de 3 ocasions en què no es procedeixi a la convocatòria.
2.- La incorrecta utilització dels fons de l'entitat.
3.- La usurpació il·legítima d'atribucions o competències.
4.- La inactivitat o deixament de funcions que suposi incompliment molt greu dels seus deures estatutaris i/o reglamentaris i que causin perjudicis greus a l'Associació.
5.- No facilitar als associats la documentació de l'entitat que per aquests li sigui requerida per escrit i relativa a Estatuts, actes o normes de règim intern, o no exhibir als associats la documentació de l'entitat a què tinguin dret, d'acord amb l'art. 7 del Reglament.
6.- La inactivitat o deixament de funcions quan causin perjudicis de caràcter greu al correcte funcionament de l'entitat.
Art. 20.-  Sancions.
En funció de la infracció comesa les infraccions es classifiquen en lleus, greus i molt greus. La classificació de la infracció es valorarà segons la gravetat, dels fets i les conseqüències dels mateixos.
Les sancions que poden imposar-se per tals sancions seran:
a)       Infraccions lleus: amonestació, suspensió del dret a participar en les activitats organitzades per l'Associació pel termini que s'estableixi a aquest efecte, que no podrà ser superior a 1 mes.
b)       Infraccions greus: suspensió del dret a participar en les activitats organitzades per l'Associació pel termini que s'estableixi a aquest efecte, que no podrà ser superior al curs escolar en què s'ha impost la infracció; expulsió temporal del soci/a durant el curs escolar en què s'hagi produït la infracció, fins a un màxim de 2 cursos. El cessament en les seves funcions del membre de la Junta Directiva o del càrrec que s'estigui ocupant i, si escau, a la inhabilitació per ocupar novament càrrecs en l'òrgan de govern o qualsevol altre que es designi durant el curs escolar, el següent o següents fins a un màxim de 3 cursos.
c)       Infraccions molt greus: expulsió del soci/a de forma definitiva.
Les sancions greus i molt greus impliquen l'accessòria de suspensió de l'exercici del dret de sufragi actiu i passiu en l'Associació pel temps de la seva durada.
Art. 21.- Expedient disciplinari.
Per a l'adopció de les sancions assenyalades, es tramitarà un expedient disciplinari per la Junta Directiva d'ofici o a proposta de qualsevol associat/a.
En aquest expedient, la persona autora de la infracció té dret a ser escoltat amb caràcter previ a l'adopció de mesures disciplinàries i a ser informat/a dels fets que donin lloc a dites mesures, havent de ser motivat, si escau, l'acord que imposi la sanció. L'expedient es tramitarà d'acord amb els punts següents:
A)                 La instrucció dels procediments sancionadors correspon a la Junta Directiva, que el termini màxim de 10 dies a comptar de que s'adopti l'acord d'inici de l'expedient nomenarà l'òrgan instructor.
B)                 En cas de tramitar-se expedient contra un membre de la Junta Directiva, aquest no podrà formar part de l'òrgan instructor, havent d'abstenir-se d'intervenir i votar en la reunió de la Junta Directiva que decideixi la resolució provisional del mateix. Es nomenarà en aquest cas a un altre membre de la Junta Directiva com a instructor.
C)                 L'òrgan instructor dels procediments disciplinaris estarà format pel/el President/a i el/el Secretari/a. El/La President/a ordenarà al/el Secretari/a la pràctica d'aquelles diligències prèvies que estimi oportunes amb l'objecte d'obtenir l'oportuna informació sobre la comissió o no d'infracció per part de l'associat/a.  A la vista d'aquesta informació la Junta Directiva, per majoria simple, podrà deixar arxivar les actuacions o acordar l'inici d'un expedient disciplinari.
D)                 En cas d'acordar la incoació d'expedient disciplinari, el/la Secretari/a en el termini màxim de 15 dies notificarà a l'interessat/a un escrit en què posarà de manifest els càrrecs que se li imputen, a què podrà contestar al·legant en la seva defensa el que estimi oportú en el termini de 10 dies, transcorreguts els quals, es passarà l'assumpte a la primera sessió de la Junta Directiva.
E)                 A la vista de les al·legacions de l'interessat/a, la Junta directiva acordarà per majoria de dues terceres parts el que consideri d'acord amb el que disposa l'art. 20, i en el termini màxim de 15 dies.
F)                  L'acord adoptat per la Junta Directiva es notificarà al soci/a per escrit en qualsevol cas.
Contra la resolució que adopti la Junta Directiva en infraccions greus i/o molt greus, el/la interessat/a podrà formular recurs en el termini de deu dies des de la seva notificació davant la pròpia Junta Directiva. De no formular-se recurs en el termini indicat, la resolució serà ferma. En cas de formular-se recurs per l'interessat, serà resolt per la Junta Directiva per majoria simple. En el termini màxim d'1 mes haurà de resoldre's sobre aquest recurs.
Segons la gravetat de la infracció i les conseqüències previstes, podrà adoptar-se de forma cautelar la suspensió de la condició de soci/a fins a la resolució de l'expedient sancionador, i en qualsevol cas, per un període màxim de 6 mesos. Aquesta decisió haurà d'adoptar-se per la Junta Directiva per majoria simple.
En qualsevol cas, si es proposa l'expulsió se sotmetrà a l'Assemblea General Extraordinària per a la seva ratificació per majoria simple.
Art. 21.- Termini de Prescripció i cancel·lació de la sanció.
Les infraccions lleus prescriuran als tres mesos, les greus als sis mesos i les molt greus a l'any, començant-se a comptar el termini de prescripció l'endemà a la comissió de la infracció, o des del moment en què es tingui coneixement fefaent d'això per part de l'Associació.
El termini de prescripció s'interromprà per qualsevol actuació de l'Associació, expressa i manifesta dirigida a investigar la presumpta infracció i amb coneixement de l'interessat. Els terminis de prescripció de les sancions comencen a comptar-se des de l'endemà a aquell en què adquireixi fermesa la resolució per la qual s'imposa la sanció. La realització de qualsevol acte de l'Associació exprés i manifest d'execució de la sanció, interromprà el termini de prescripció de la mateixa.
En els casos de pèrdua de la condició de soci la Junta Directiva podrà acordar, transcorregut el període de compliment de la sanció, la rehabilitació de l'expulsat, per a la qual cosa haurà d'incoar l'oportú expedient a petició del mateix. La Junta Directiva decidirà sobre la rehabilitació en consideració a les circumstàncies de fet concurrents en el sol·licitant.
En el cas d'expulsió definitiva no procedirà la rehabilitació.

TÍTOL VII.- IMPUGNACIONS I RECLAMACIONS.
Article 22.- Els acords i actuacions de l'Associació podran ser impugnats davant l'ordre jurisdiccional civil per qualsevol soci o persona que acrediti un interès legítim, si els estimés contraris a l'ordenament jurídic, pels tràmits del judici que correspongui.
Article 23.- Els associats podran impugnar els acords i actuacions de l'Associació que estimin contraris als Estatuts dins el termini de trenta dies, a partir de la data d'adopció dels mateixos, instant la seva rectificació o anul·lació i, si és el cas la suspensió preventiva, o acumulant ambdues pretensions.
DISPOSICIÓ FINAL.
Única.- Entrada en vigor.
Aquest Reglament entra en vigor el mateix dia de la seva aprovació per l'Assemblea General Extraordinària, celebrada per a tal efecte i per temps indefinit.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Últimes notícies

NOU PROCEDIMENT ADQUISICIÓ ROBA ESCOLAR

Des de l’AMPA s’informa del nou procediment per poder adquirir la roba escolar. El procediment serà el següent: - Omplir el document adj...